ІТ на уроках української мови та літератури

ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ
Перш ніж почати ґрунтовний розгляд інтерактивних навчальних технологій, спробуймо з'ясувати загальну сутність інтерактивного навчання і порівняти його із загальновідомими, традиційними підходами до навчання. У педагогічній літературі описано чимало типів організації навчання (за рівнем активності учнів, рівнем залучення їх до продуктивної діяльності, за дидактичною метою, за способами організації тощо.). З огляду на мету, яку ми поставили для себе, скористаймося класифікацією, запропонованою Я.Голантом2 у 60-х роках XX ст. Він поділив типи і методи навчання на активні та пасивні залежно від участі учнів у навчальній діяльності. Звісно, термін "пасивне" є умовним, адже будь-яка організація навчального процесу неодмінно передбачає певний рівень пізнавальної активності суб'єкта — учня, інакше досягнення навіть мінімального результату неможливе. У своїй класифікації Я.Голант використовує "пасивність" як визначення низького рівня активності учнів, переважно репродуктивної діяльності за майже цілковитої відсутності самостійності й творчості.

До цієї класифікації ми додамо інтерактивне навчання як різновид активного, котрий, однак, має свої закономірності та особливості.

Комментариев нет:

Отправить комментарий