Інтерактивні технології

Процес реформування освіти в Україні є спробою застосування нових форм роботи у межах традиційної системи. Адже проблеми радянської системи освіти, що значною мірою була зорієнтована на інформативні цілі, автоматично переносять на сучасний розвиток школи. Збільшується кількість навчальних пред­метів, розширюються межі навчальної програми, але при цьому за традицією головним залишається питання: "що вив­чати". Такий підхід вже вичерпаний самою практикою розвитку освіти. Жоден найталановитіший вчитель не встигає за розвитком науково-технічного прогресу. Тому головним питанням порядку денного є опанування учнями умінь і навичок саморозвитку особистості, що значною мірою вирішується шляхом упровадження інноваційних технологій, організації процесу навчання, пошуками відповіді на питання: "як навчати, як створити умови".

Розглядаючи інтерактивні технології навчання як інноваційні, треба пам'ятати, що будь-яка педагогічна технологія буде мертвою, якщо реальні люди, котрі її втілюють, не розглядатимуть її як цілісну систему в єдності її компонентів і взаємозв'язків. Розроблена й описана технологія — це одне, а реалізація її на уроці — зовсім інше, адже несе відбиток особистості, мен-тальності, інтелекту конкретного вчителя. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий