Процес реформування освіти в Україні є спробою
застосування нових форм роботи у межах традиційної системи. Адже проблеми
радянської системи освіти, що значною мірою була зорієнтована на інформативні
цілі, автоматично переносять на сучасний розвиток школи. Збільшується кількість
навчальних предметів, розширюються межі навчальної програми, але при цьому за
традицією головним залишається питання: "що вивчати". Такий підхід
вже вичерпаний самою практикою розвитку освіти. Жоден найталановитіший вчитель
не встигає за розвитком науково-технічного прогресу. Тому головним питанням
порядку денного є опанування учнями умінь і навичок саморозвитку особистості,
що значною мірою вирішується шляхом упровадження інноваційних технологій,
організації процесу навчання, пошуками відповіді на питання: "як навчати,
як створити умови".
Розглядаючи інтерактивні технології навчання як
інноваційні, треба пам'ятати, що будь-яка педагогічна технологія буде мертвою,
якщо реальні люди, котрі її втілюють, не розглядатимуть її як цілісну систему в
єдності її компонентів і взаємозв'язків. Розроблена й описана технологія — це
одне, а реалізація її на уроці — зовсім інше, адже несе відбиток особистості,
мен-тальності, інтелекту конкретного вчителя.
Докладніше читайте Доповіддь вчителя з питань інтерактивних технологій
Комментариев нет:
Отправить комментарий